Program je namenjen učencem 3. razreda in obsega 35 ur letno (1 ura tedensko). Skozi igro, praktične dejavnosti ter uporabo računalnikov učenci spoznavajo osnovne koncepte računalništva. Aktivnost jim omogoča igriv in enostaven vstop v svet računalništva ter jih pripravlja na kasnejšo uporabo tehnologije.
Gradiva in oprema: Učenci uporabljajo vsakodnevne predmete, kot so karton, kocke, igralne podloge in kartice, ki predstavljajo gradnike digitalnega sveta. Poleg tega bodo spoznavali osnovno uporabo računalnikov.
Učne vsebine:
- Algoritmi: Učenci se učijo sestavljanja preprostih korakov za reševanje problemov.
- Logično mišljenje: Razvijanje logičnega razmišljanja z ugankami in igrami.
- Osnovni pojmi: Spoznavajo, kaj so računalniki in osnovni deli računalniške opreme.
- Simbole in ikone: Učenci se učijo pomena simbolov v digitalnem okolju.
- Kodiranje brez računalnika: Ustvarjanje preprostih kod preko iger z navodili.
- Osnovna uporaba računalnikov: Učenci se bodo naučili osnovnega rokovanja z računalnikom, vključno z uporabo miške, tipkovnice in preprostih programov.
Cilji programa:
- Spodbujanje logičnega mišljenja in reševanja problemov.
- Razvijanje razumevanja osnov računalnikov in digitalnega sveta.
- Učenje osnov algoritmov in kodiranja z in brez uporabe računalnika.
Program učencem omogoča, da skozi igro, praktične naloge in uporabo računalnikov razvijajo razumevanje osnov računalniške opreme, logičnega razmišljanja ter prepoznavanja digitalnih simbolov in ikon. Ta znanja jim bodo v pomoč pri kasnejšem učenju in uporabi tehnologije v vsakdanjem življenju.